ဖုန်းဖြင့် Passport ဓာတ်ပုံများ ကိုယ်တိုင်ပြုလုပ်နိုင်မယ့်ဆော့ဝဲလ်

နိုင်ငံကူးလက်မှတ် ဓာတ်ပုံလိုအပ်ပါသလား?သင်ကိုယ်တိုင် ဖုန်းဖြင့်ကိုယ်တိုင်လုပ်နိုင်ပါတယ်။တရားဝင်အသုံးပြုရန်အတွက်နိုင်ငံကူးလက်မှတ်အရွယ်ဓာတ်ပုံများစွာ ဖန်တီးနိုင်ပါတယ်။နိုင်ငံကူးလက်မှတ်အရွယ် နိုင်ငံပေါင်း ၁၅၀ ကျော်နိုင်ငံကူးလက်မှတ်နှင့်ဗီဇာစံနှုန်းများကိုထောက်ပံ့သည်။မြန်မာနိုင်ငံလည်းပါဝင်ပါတယ်။ပုံတွေကိုနောက်ခံပြောင်းလဲခြင်း၊ အဖြူရောင်ဟန်ချက်၊တောက်ပမှု၊ကိုယ်တိုင်ဖန်တီးနိုင်ပါတယ်။နိုင်ငံကူးလက်မှတ်၊ ဗီဇာ၊ ID ကဒ်၊ PAN ကဒ်၊
အတွက်လည်း ပြုလုပ်ပေးနိုင်ပါတယ်။လုပ်ပုံလုပ်နည်းအသေးစိတ်ကိုပုံလေးတွေနဲ့အသေးစိတ်ရှင်းပြပေးထားပါတယ်။

⬇ ဆော့ဝဲလ်ဒေါင်းယူရန်⬇

အားလုံးအဆင်ပြေပါစေ
#ဆော့ဝဲလမ်းညွန်